Բիզնեսի համար երաժշտական և վիզուալ լուծումների ռուսական արտադրող Cubic Media-ն մշակել է «ձայնային հսկողության» տեխնոլոգիա, որը հատուկ ալգորիթմների և նեյրոցանցի օգնությամբ խանութներին թույլ է տալիս հետևել լիցենզավորված երաժշտության և աուդիո գովազդի օգտագործման կանոնների պահպանմանը:
Ալգորիթմները և նեյրոնային ցանցը որոշում են երաժշտական հաջորդականության համապատասխանությունը որոշակի կետի համար նախապես համաձայնեցված երգացանկին և սենյակում գտնվող երաժշտության ձայնի ծավալին:
Խախտումների հայտնաբերման դեպքում համակարգը հաճախորդին խնդրի մասին կտեղեկացնի փոստով, երաժշտական ծառայության անձնական հաշվում կամ մեսենջերում։ Խոշոր հաճախորդները կկարողանան ինտեգրել ծանուցման համակարգը API-ի միջոցով:
Մշակողները պնդում են, որ ֆունկցիոնալության առումով համեմատելի տեխնոլոգիա չկա ո՛չ ռուսական, ո՛չ էլ արևմտյան շուկայում։