«Ձայնային հսկողության» նեյրոցանց՝ Cubic Media-ից

Բիզնեսի համար երաժշտական և վիզուալ լուծումների ռուսական արտադրող Cubic Media-ն մշակել է «ձայնային հսկողության» տեխնոլոգիա, որը հատուկ ալգորիթմների և նեյրոցանցի օգնությամբ խանութներին թույլ է տալիս հետևել լիցենզավորված երաժշտության և աուդիո գովազդի օգտագործման կանոնների պահպանմանը:

Ալգորիթմները և նեյրոնային ցանցը որոշում են երաժշտական ​​հաջորդականության համապատասխանությունը որոշակի կետի համար նախապես համաձայնեցված երգացանկին և սենյակում գտնվող երաժշտության ձայնի ծավալին:

Խախտումների հայտնաբերման դեպքում համակարգը հաճախորդին խնդրի մասին կտեղեկացնի փոստով, երաժշտական ծառայության անձնական հաշվում կամ մեսենջերում։ Խոշոր հաճախորդները կկարողանան ինտեգրել ծանուցման համակարգը API-ի միջոցով:

Մշակողները պնդում են, որ ֆունկցիոնալության առումով համեմատելի տեխնոլոգիա չկա ո՛չ ռուսական, ո՛չ էլ արևմտյան շուկայում։

Ամենաընթերցվածը

Հարցազրույցներ

Նմանատիպ նյութեր

Վրաստանի թվային վճարումների շուկան տարեվերջին կգերազանցի $1 միլիարդը

Վրացական ֆինտեխ շուկան պատրաստ է արագ աճի. STATISTA-ի տվյալներով՝ 2023 թվականի...

Apple-ն ամեն տարի $1 միլիարդ կներդնի հոլիվուդյան ֆիլմերում

Ամերիկյան Apple կորպորացիան մտադիր է տարեկան $1 միլիարդ ներդնել կինոթատրոնների համար...

ԱՄԷ ԿԲ-ն գործարկում է թվային դիրհամը

Առաջին փուլում կգործարկվի բլոկչեյն կամուրջ՝ CBDC-ում միջազգային վճարումները փորձարկելու և Հնդկաստանի...

ԱՄՆ-ում կրիպտոարժույթի յուրաքանչյուր 3-րդ օգտատիրոջը թալանել են

ԱՄՆ կրիպտոարժույթների սեփականատերերի մոտավորապես մեկ երրորդն ասել է, որ իրենք դարձել...