Լիոնել Մեսսիի ընկերությունը ներդրումներ է կատարել ֆուտբոլային Web 3 ստարտափում

Ֆուտբոլային Matchday ստարտափը 21 միլիոն դոլար է հավաքել ֆինանսավորման մեկնարկային ռաունդում: Այս մասին հայտնում է Decrypt-ը։

Ներդրողներից մեկը հայտնի ֆուտբոլիստ Լիոնել Մեսսիի վենչուրային ընկերությունն է՝ Play Time-ը:

Matchday-ը մշակում է սպորտային համակարգչային խաղեր։ Ընկերության համահիմնադիր և գլխավոր տնօրեն Դերիկ Կոն պարզաբանել է, որ իրենց նախագծերը ուղղված կլինեն «շարքային» օգտատերերին։

Ընկերությունն ունի պաշտոնական արտոնագիր Ֆուտբոլի միջազգային ֆեդերացիայից և Պրոֆեսիոնալ խաղացողների ասոցիացիայից՝ FIFPRO-ից:

Matchday-ի խաղերի գլխավոր տնօրեն Սեբաստիան դե Հալեն նախկինում աշխատել է վիդեոխաղերի Electronic Arts կորպորացիայի համար, որտեղ նա ներգրավված է եղել ՖԻՖԱ-ի և Madden NFL-ի ստեղծման մեջ:

Կարդացեք նաև՝ Մեսսին ստեղծել է իր ներդրումային ընկերությունը, որը ներդրումներ կանի սպորտում

Ամենաընթերցվածը

Հարցազրույցներ

Նմանատիպ նյութեր

Վրաստանի թվային վճարումների շուկան տարեվերջին կգերազանցի $1 միլիարդը

Վրացական ֆինտեխ շուկան պատրաստ է արագ աճի. STATISTA-ի տվյալներով՝ 2023 թվականի...

Apple-ն ամեն տարի $1 միլիարդ կներդնի հոլիվուդյան ֆիլմերում

Ամերիկյան Apple կորպորացիան մտադիր է տարեկան $1 միլիարդ ներդնել կինոթատրոնների համար...

ԱՄԷ ԿԲ-ն գործարկում է թվային դիրհամը

Առաջին փուլում կգործարկվի բլոկչեյն կամուրջ՝ CBDC-ում միջազգային վճարումները փորձարկելու և Հնդկաստանի...

ԱՄՆ-ում կրիպտոարժույթի յուրաքանչյուր 3-րդ օգտատիրոջը թալանել են

ԱՄՆ կրիպտոարժույթների սեփականատերերի մոտավորապես մեկ երրորդն ասել է, որ իրենք դարձել...