spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

ԱՄՆ-ում կրիպտոարժույթի յուրաքանչյուր 3-րդ օգտատիրոջը թալանել են

ԱՄՆ կրիպտոարժույթների սեփականատերերի մոտավորապես մեկ երրորդն ասել է, որ իրենք դարձել են թվային ակտիվների գողության հետ կապված խարդախ սխեմաների զոհ:

Համաձայն կիբերանվտանգության ծառայություններ մատուցող Kaspersky-ի հրապարակած «Կրիպտո սպառնալիքներ» զեկույցի՝ ԱՄՆ օգտատերերի մոտավորապես մեկ երրորդը ենթարկվել է թվային ակտիվների գողության:

Kaspersky-ի վերլուծաբանները 2022 թվականի հոկտեմբերին հարցում են անցկացրել մոտ 2000 չափահաս ամերիկացիների շրջանում՝ պարզելով, որ հարցվածների 24%-ը կրիպտոարժույթ կամ թվային ակտիվներ ունի: Միաժամանակ, նրանց 33%-ը նշել է, որ դարձել է կրիպտոարժույթի հետ կապված խարդախ հավելվածի, կայքի կամ ներդրումային խարդախության զոհ, որի արդյունքում գողացել են իրենց կրիպտոարժութային ակտիվները:

Վերլուծաբանները պարզել են, որ զոհերը կորցրել են.

$100-ից պակաս – 3%;
$100-ից $500 – 22%;
$500-ից $1000 – 17%;
$1000-ից $10000 — 25%;
$10,000-ից $100,000 — 12%;
$100 հազարից մինչև $1 մլն՝ 15%։

Միջին հաշվով, մեկ օգտատիրոջից գողացված ակտիվները գնահատվում են $97,583:

Զեկույցում նշվում է նաև, որ հարցված կրիպտո օգտատերերի 32%-ը կորցրել է մուտքի հնարավորությունը դեպի իրենց հաշիվը, որտեղ պահվում են իրենց կրիպտո ակտիվները: Միաժամանակ, նրանց մոտ 27%-ը պահում էր իր կրիպտոարժույթը բորսայում, սակայն չէր օգտագործում հաշվի պաշտպանության լրացուցիչ միջոցներ։

Վերլուծաբանները նաև պարզել են, որ կրիպտո օգտատերերը միշտ չէ, որ հայտնում են ակտիվների գողության մասին: Այսպիսով, 18-ից 24 տարեկան օգտատերերի միայն 47%-ն է հայտնել գողության մասին, մինչդեռ 55-ից բարձր օգտատերերը հինգ անգամ ավելի քիչ են բարձրաձայնել այդպիսի միջադեպերը

Ամենաընթերցվածը

Նմանատիպ նյութեր

Ozon մարկետփլեյսը հայկական շուկա մուտք կգործի աշնանը

Ռուսական Ozon մարկետփլեյսը հայկական շուկա մուտք կգործի այս տարվա աշնանը։ Come...

Binance-ի իրավիճակով պայմանավորված կրիպտո թրեյդերները օրական կորցրել են գրեթե $300 միլիոն

Binance կրիպտոարժույթի բորսայի հետ կապված խնդիրների պատճառով ամենաշատը տուժել են հենց...

Ozon-ը գործարկել է առցանց ամսագիր ձեռնարկատերերի համար

Ozon մարքեթփլեյսը գործարկել է «Бестселлер» առցանց ամսագիրը ձեռնարկատերերի համար: Պարբերականի բովանդակությունը...

Apple WWDC 2023. ի՞նչ նոր պրոդուկտներ է ներկայացրել ընկերությունը

Շնորհանդեսը տեղի է ունեցել՝ Կուպերտինոյում, որը հեռարձակվել է Youtube-ով։ Ընկերությունը ներկայացրել...