spot_imgspot_img

AI-ն սովորել է բարելավել գարեջրի համը՝ հաշվի առնելով սպառողների նախասիրությունները

Համեղ գարեջուր պատրաստելը բարդ խնդիր է։ Խոշոր գարեջրի գործարաններն իրենց աշխատակիցներից ընտրում են հարյուրավոր համտեսողների՝ նոր պրոդուկտներ փորձարկելու համար: Սակայն նման համտեսները թանկ են, իսկ լավ համը շատ սուբյեկտիվ ցուցանիշ է։

Միգուցե արհեստական ​​բանականությունը կպարզեցնի գործընթացը: Համաձայն Nature Communications ամսագրում հրապարակված ուսումնասիրության՝ արհեստական ​​բանականության նոր մոդելները կարող են ճշգրիտ որոշել, թե սպառողները որքան բարձր կգնահատեն բելգիական որոշակի տեսակների գարեջուրը, ինչպես նաև, թե որ բաղադրիչները կբարելավեն դրա համը:

Նման մոդելները թույլ կտան արտադրողներին մշակել նոր պրոդուկտներ և փոխել առկաները՝ ելնելով սպառողների ճաշակներից: Այս կերպ դուք կարող եք խնայել շատ ժամանակ և գումար, որը կծախսվեր փորձեր անցկացնելու վրա:

AI-ի մոդելները ուսուցանելու համար հետազոտողները հինգ տարի են անցկացրել են 250 տեսակի գարեջրի քիմիական վերլուծության անելու վրա՝ չափելով յուրաքանչյուրի քիմիական հատկությունները և համային միացությունները:

Այս մանրամասն վերլուծությունն այնուհետև համակցվեց համտեսի վահանակի գնահատականների և RateBeer առցանց հարթակի նույն գարեջրի 180,000 ակնարկների հետ: Արդյունքը տվյալների մեծ հավաքածու է, որը կապում է քիմիական տվյալները համային հատկանիշների հետ: Նրա օգնությամբ ուսուցանվել է մեքենայական ուսուցման 10 մոդել՝ ճշգրիտ կանխատեսել գարեջրի համը, հոտը և համը, ինչպես նաև հավանականությունը, որ սպառողը բարձր գնահատական ​​կտա դրան:

Տվյալները բաժանվել են վերապատրաստման և թեստային հավաքածուների: Երբ մոդելը տվյալներ ստացավ ուսուցման հավաքածուից, կանխատեսելու նրա կարողությունը՝ գնահատվեց թեստային հավաքածուի վրա: Պարզվել է, որ բոլոր մոդելներն ավելի լավ են կանխատեսել ըմպելիքի վարկանիշը RateBeer-ում, քան մարդ-փորձագետները։

Այս կերպ հետազոտողները կարողացել են որոշել, թե որ բաղադրիչներն են մեծացնում գարեջրի բարձր վարկանիշ ստանալու հավանականությունը։

Արհեստական ​​բանականությունւ կարող է բարելավել ոչ ալկոհոլային գարեջրի համը, ինչը մեծ մարտահրավեր է գարեջրագործության ոլորտի համար: Մոդելի կանխատեսումների հիման վրա թիմը մի քանի բաղադրիչ է ավելացրել ոչ ալկոհոլային գարեջրին և այն մարդիկ, որոնք համտեսել են զգալիորեն ավելի բարձր են գնահատել, քան նախորդ տարբերակում:

spot_img

Նմանատիպ նյութեր

Քարտից քարտ միջազգային փոխանցումներ IDBank-ի VISA քարտերով  

Եթե IDBank-ի Visa քարտապան եք, ապա արդեն կարող եք գումար փոխանցել...

Wildberries Travel ծառայությունը հասանելի է դարձել Հայաստանի և ԱՊՀ այլ երկրների բնակիչների համար

Ռուսական Wildberries առցանց հարթակի թիմը հայտարարել է Wildberries Travel ծառայության ծածկույթի...

Yandex Armenia-ի ղեկավար է նշանակվել Արամ Մխիթարյանը

Yandex Armenia-ի ղեկավար Է դարձել Արամ Մխիթարյանը, ով պատասխանատու է լինելու...

Humane ստարտափը AI գործառույթներով գաջեթի վաճառք է սկսել

Humane ստարտափը սկսել է իր AI Pin կրելի գաջեթի բաց վաճառքը...