spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Coca-Cola-ն արհեստական բանականության միջոցով նոր ըմպելիք է ստեղծել

Coca-Cola զովացուցիչ ըմպելիքների ընկերությունը արհեստական ​​բանականության տեխնոլոգիայի կիրառմամբ թողարկել է սահմանափակ քանակությամբ գազավորված ըմպելիք: Խմիչքը ստացել է Coca-Cola Y3000 անվանումը։

Արտադրողները ըմպելիքն անվանել են առաջին «ֆուտուրիստական» գազավորված ըմպելիքը և պնդում են, որ այսպիսին է ապագայի «համը»։

Y3000 ըմպելիքի բաղադրատոմսը ստեղծվել է երկու փուլով, և յուրաքանչյուր փուլում օգտագործվել են արհեստական ​​բանականության տեխնոլոգիաներ։ Նախ բրենդի մասնագետներն ուսումնասիրել են սպառողների համային նախասիրությունները և թե ինչպես են տարբեր երկրների մարդիկ պատկերացնում ապագան։ Այնուհետև այս տեղեկատվությունը մշակել է արհեստական ​​բանականությունը կողմից, որը ստեղծել է յուրահատուկ «համի պրոֆիլներ և համակցություններ»:

Ամենաընթերցվածը

Նմանատիպ նյութեր

Wagestream-ը ձեռք է բերել Keebo վարկային ստարտափը

Wagestream-ը, որն աշխատավարձի ակնթարթային փոխանցման հավելված է, ձեռք է բերել բրիտանական...

Visa-ն համագործակցություն է սկսել Expel-ի հետ

Visa-ն ցանցային անվտանգության ծառայություններ մատուցող Expel-ի հետ հայտարարել է իր համագործակցության...

Visa-ն գործարկել է $100 միլիոն արժողությամբ հիմնադրամ, գեներատիվ AI-ն զարգացնելու համար

Visa-ն (ԱՄՆ) գործարկել է $100 միլիոն արժողությամբ հիմնադրամ, որպեսզի ներդրումներ կատարի...

Apple-ը մտադիր է ստեղծել սեփական որոնողական համակարգը

Apple-ը դիտարկում է սեփական որոնողական ծառայության ստեղծման հեռանկարը, որը կարող է...