spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Deutsche բանկը AI-ի վրա հիմնված «ձայնային հակախաբեություն» է մշակում

Deutsche բանկը նեյրոցանցին սովորեցրել է ճանաչելու տարբեր ինտոնացիաներ և ձայնի հնչերանգներ: Այն կօգնի վերլուծել արհեստական ​​բանականությամբ հեռախոսային խոսակցությունները՝ խաբեբաներին բացահայտելու համար:

Գաղտնիք չէ, որ հաքերները դիմում են սոցիալական ինժեներիայի լայնածավալ մեթոդների, որոնք չեն կարող կանխորոշվել հաճախորդների և նույնիսկ բանկի աշխատակիցների անվտանգության առաջարկություններում: Փոխարենը, AI-ն կկարողանա ճանաչել խաբեբայի հարձակման փորձը:

Deutsche բանկն արդեն փորձարկում է հարթակը և կներառվի խարդախության դեմ պայքարի համակարգում։ AI-ն վերապատրաստվել է Google Cloud հարթակում, սակայն առայժմ ընկերությունը խուսափում է մանրամասներից, ինչպես նաև նորարարության մեկնարկի կոնկրետ ժամկետներից։

Անվտանգության բարելավումը միշտ կապված է օգտագործողի կողմից լրացուցիչ վերահսկողության հարցերի հետ: Ոչինչ չի խանգարի սկանավորել հաճախորդի ձայնի տոնայնությունը և բանկին տեղեկացնել հարկերից խուսափելու փորձերի և կասկած հարուցած այլ գործարքների մասին, եթե դրանք նշված են բանկի ֆինանսական համաձայնագրերում կամ ձայնային հանձնարարականներում:

Ամենաընթերցվածը

Նմանատիպ նյութեր

Wagestream-ը ձեռք է բերել Keebo վարկային ստարտափը

Wagestream-ը, որն աշխատավարձի ակնթարթային փոխանցման հավելված է, ձեռք է բերել բրիտանական...

Visa-ն համագործակցություն է սկսել Expel-ի հետ

Visa-ն ցանցային անվտանգության ծառայություններ մատուցող Expel-ի հետ հայտարարել է իր համագործակցության...

Visa-ն գործարկել է $100 միլիոն արժողությամբ հիմնադրամ, գեներատիվ AI-ն զարգացնելու համար

Visa-ն (ԱՄՆ) գործարկել է $100 միլիոն արժողությամբ հիմնադրամ, որպեսզի ներդրումներ կատարի...

Apple-ը մտադիր է ստեղծել սեփական որոնողական համակարգը

Apple-ը դիտարկում է սեփական որոնողական ծառայության ստեղծման հեռանկարը, որը կարող է...