Deutsche բանկը նեյրոցանցին սովորեցրել է ճանաչելու տարբեր ինտոնացիաներ և ձայնի հնչերանգներ: Այն կօգնի վերլուծել արհեստական բանականությամբ հեռախոսային խոսակցությունները՝ խաբեբաներին բացահայտելու համար:
Գաղտնիք չէ, որ հաքերները դիմում են սոցիալական ինժեներիայի լայնածավալ մեթոդների, որոնք չեն կարող կանխորոշվել հաճախորդների և նույնիսկ բանկի աշխատակիցների անվտանգության առաջարկություններում: Փոխարենը, AI-ն կկարողանա ճանաչել խաբեբայի հարձակման փորձը:
Deutsche բանկն արդեն փորձարկում է հարթակը և կներառվի խարդախության դեմ պայքարի համակարգում։ AI-ն վերապատրաստվել է Google Cloud հարթակում, սակայն առայժմ ընկերությունը խուսափում է մանրամասներից, ինչպես նաև նորարարության մեկնարկի կոնկրետ ժամկետներից։
Անվտանգության բարելավումը միշտ կապված է օգտագործողի կողմից լրացուցիչ վերահսկողության հարցերի հետ: Ոչինչ չի խանգարի սկանավորել հաճախորդի ձայնի տոնայնությունը և բանկին տեղեկացնել հարկերից խուսափելու փորձերի և կասկած հարուցած այլ գործարքների մասին, եթե դրանք նշված են բանկի ֆինանսական համաձայնագրերում կամ ձայնային հանձնարարականներում: