spot_imgspot_img

Deutsche բանկը AI-ի վրա հիմնված «ձայնային հակախաբեություն» է մշակում

Deutsche բանկը նեյրոցանցին սովորեցրել է ճանաչելու տարբեր ինտոնացիաներ և ձայնի հնչերանգներ: Այն կօգնի վերլուծել արհեստական ​​բանականությամբ հեռախոսային խոսակցությունները՝ խաբեբաներին բացահայտելու համար:

Գաղտնիք չէ, որ հաքերները դիմում են սոցիալական ինժեներիայի լայնածավալ մեթոդների, որոնք չեն կարող կանխորոշվել հաճախորդների և նույնիսկ բանկի աշխատակիցների անվտանգության առաջարկություններում: Փոխարենը, AI-ն կկարողանա ճանաչել խաբեբայի հարձակման փորձը:

Deutsche բանկն արդեն փորձարկում է հարթակը և կներառվի խարդախության դեմ պայքարի համակարգում։ AI-ն վերապատրաստվել է Google Cloud հարթակում, սակայն առայժմ ընկերությունը խուսափում է մանրամասներից, ինչպես նաև նորարարության մեկնարկի կոնկրետ ժամկետներից։

Անվտանգության բարելավումը միշտ կապված է օգտագործողի կողմից լրացուցիչ վերահսկողության հարցերի հետ: Ոչինչ չի խանգարի սկանավորել հաճախորդի ձայնի տոնայնությունը և բանկին տեղեկացնել հարկերից խուսափելու փորձերի և կասկած հարուցած այլ գործարքների մասին, եթե դրանք նշված են բանկի ֆինանսական համաձայնագրերում կամ ձայնային հանձնարարականներում:

Նմանատիպ նյութեր

Նոր հասցե և հատուկ առաջարկ. բացվեց Ամիօ բանկի «Էրեբունի» մասնաճյուղը

Ամիօ բանկի «Էրեբունի» մասնաճյուղն արդեն բաց է, և սիրով սպասում է...

Meta-ն արհեստական ​​բանականության նոր մոդել է ներկայացրել

Meta-ն արհեստական ​​բանկանության նոր մոդել է ներկայացրել՝ Llama 3.1: Մարկ Ցուկերբերգի...

WhatsApp-ում կհայտնվի AirDrop-ի նման գործառույթ

WhatsApp-ը Android և iOS օգտագործողների համար կգործարկի Airdrop-ի նման գործառույթ: Այլևս անհրաժեշտ...

Քո AMIO Visa Platinum քարտը սպասում է քեզ

Սիրո՞ւմ ես ճանապարհորդել, ուրեմն չմոռանա´ս քեզ հետ վերցնել Ամիօ բանկի Visa...