spot_imgspot_img

Mastercard-ը ստեղծել է արհեստական ​​բանականության սեփական գեներատիվ մոդելը

Mastercard վճարային հսկան հայտարարել է սեփական գեներատիվ արհեստական ​​բանականության մոդելի ստեղծման մասին։ Դա կօգնի հազարավոր բանկերին ավելի արդյունավետ բացահայտել խարդախ գործարքները և պայքարել դրանց դեմ:

Արհեստական բանականության նոր մոդելը՝ Decision Intelligence Pro-ն թույլ կտա բանկերին միջինը 20%-ով բարելավել իրական ժամանակում կասկածելի գործարքների նույնականացումը և ստուգումը, որոշ դեպքերում արդյունավետության աճը կազմել է 300%, նշել է Mastercard-ը։

Mastercard-ի կիբեր և հետախուզական բիզնես ստորաբաժանման նախագահ Աջայ Բհալլան ասել է, որ AI-ի նոր լուծումը Mastercard-ի սեփական պարբերական նեյրոնային ցանցն է՝ գեներատիվ AI-ի հիմնական մասը, որը ստեղծվել է ընկերության կիբերանվտանգության և խարդախության դեմ պայքարի թիմերի կողմից:

Ամենաընթերցվածը

Նմանատիպ նյութեր

Klarna-ն արհեստական ​​բանականությամբ «փոխարինեց» 700 աշխատակցի

Klarna շվեդական ստարտափը, որը թույլ է տալիս առցանց ապրանքներ գնել ապառիկ,...

Financial Times-ը բացում է վենչուրային բաժինը

Financial Times-ը գործարկել է վենչուրային կապիտալի «FT Ventures»-ը: Այն ներդրումներ կանի արագ...

Embat ֆինթեք ստարտափը ներգրավել է €14,7 միլիոն

Embat ֆինանսների կառավարման ստարտափը հավաքել է €14,7 իր զարգացման համար՝ որպես...

Փնտրվում է Միլիոնատեր․ Նոր Խաղարկություն Իդրամից

Գիտենք, որ երկար եք սպասել այս նորությանը։ Իդրամը կրկին մեծ խաղարկություն...