spot_imgspot_img

Mastercard-ը գործարկում է բաժանորդագրությունների կառավարման Smart Subscriptions գործիքը

Mastercard-ը գործարկել է Open Banking տեխնոլոգիայի հիման վրա բաժանորդագրությունների կառավարման գործիք` Smart Subscriptions։ Բանկերը հեշտությամբ կարող են այն ինտեգրել իրենց հավելվածներին:

Ի լրումն հիմնական կառավարման առանձնահատկությունների, Smart Subscriptions-ն ապահովում է ծախսերի հարմարեցված վերլուծություն, դասակարգում և անհատականացված առաջարկներ մեկ օգտագործողի համար հարմար ինտերֆեյսի մեջ: Այն օգտագործում է Mastercard Subscriptions Control-ը, որը ներկայացվել է 2023 թվականին, և թույլ է տալիս սպառողներին չեղարկել, դադարեցնել և թարմացնել իրենց բաժանորդագրությունները։

Այս մասին ասվում է Mastercard-ի մամուլի հաղորդագրությունում։

Smart Subscriptions-ը միավորում է բազմաթիվ հաշիվներ մեկ կենտրոնական հանգույցում՝ օգտագործելով Mastercard-ի բաց բանկային տեխնոլոգիան, որը տրամադրվում է ԱՄՆ բաց բանկային մասնաճյուղի՝ Finicity-ի կողմից:

spot_img

Նմանատիպ նյութեր

Wildberries Travel ծառայությունը հասանելի է դարձել Հայաստանի և ԱՊՀ այլ երկրների բնակիչների համար

Ռուսական Wildberries առցանց հարթակի թիմը հայտարարել է Wildberries Travel ծառայության ծածկույթի...

Yandex Armenia-ի ղեկավար է նշանակվել Արամ Մխիթարյանը

Yandex Armenia-ի ղեկավար Է դարձել Արամ Մխիթարյանը, ով պատասխանատու է լինելու...

Humane ստարտափը AI գործառույթներով գաջեթի վաճառք է սկսել

Humane ստարտափը սկսել է իր AI Pin կրելի գաջեթի բաց վաճառքը...

BV Բրազիլական բանկը ներկայացնում է ավտոմեքենաների առևտրի թոքենիզացված ծառայություն

BV Bank-ը` Բրազիլիայի առաջատար ավտովարկատուն, մեկնարկում է փորձնական ծրագիր, որն օգտագործում...