spot_imgspot_img

Mastercard-ը գործարկել է AI բոտ գնումների համար

Mastercard-ի արհեստական բանականության ստորաբաժանումը՝ Dynamic Yield-ը, ներկայացրել է Shopping Muse չաթբոտը, որը հանդես է գալիս որպես առցանց գնումների օգնական։

Մամուլի հաղորդագրության համաձայն, Shopping Muse-ը «արդի տեխնոլոգիայի գեներացնող AI գործիք է, որը կբարելավի սպառողների որոնման ապրանքները թվային կատալոգում»:

Չաթբոտի օգտատերերը կկարողանան պարզ լեզվով հարցումներ կատարել՝ անհրաժեշտ ապրանքների որոնման համատեքստում, իսկ նեյրոնային ցանցը կընտրի համապատասխան առաջարկներ։

Օգտագործելով պատկերների ճանաչման ինտեգրված առաջադեմ գործիքներ՝ մանրածախ վաճառողները կարող են առաջարկել համապատասխան ապրանքներ՝ հիմնված ուրիշների հետ տեսողական նմանության վրա, նույնիսկ տեխնիկական պիտակների բացակայության դեպքում:

Գործիքը նաև հաշվի է առնում դիտված ապրանքների պատմությունը՝ «ավելի լավ գնահատելու ապագա գնումների մտադրությունները:

Mastercard-ը Dynamic Yield-ը ձեռք է բերել 2022 թվականին McDonald’s-ից:

Ամենաընթերցվածը

Նմանատիպ նյութեր

Klarna-ն արհեստական ​​բանականությամբ «փոխարինեց» 700 աշխատակցի

Klarna շվեդական ստարտափը, որը թույլ է տալիս առցանց ապրանքներ գնել ապառիկ,...

Financial Times-ը բացում է վենչուրային բաժինը

Financial Times-ը գործարկել է վենչուրային կապիտալի «FT Ventures»-ը: Այն ներդրումներ կանի արագ...

Embat ֆինթեք ստարտափը ներգրավել է €14,7 միլիոն

Embat ֆինանսների կառավարման ստարտափը հավաքել է €14,7 իր զարգացման համար՝ որպես...

Փնտրվում է Միլիոնատեր․ Նոր Խաղարկություն Իդրամից

Գիտենք, որ երկար եք սպասել այս նորությանը։ Իդրամը կրկին մեծ խաղարկություն...